INVITE - International Networking for Virtually Improved Teacher Education: https://www.ph-ludwigsburg.de/international/programme/daad/invite
Exploring emerging inclusive practices and teaching-learning needs (IPP-TLN) for a sustainable and inclusive classroom environment; Insights for a diversity-responsive 21st-century teacher education (University of Calcutta: Prof. Dr. Santoshi Halder).
“Experiencing Diversity: Schools of Education in Project-Based Collaborations” (Dr. Ambedkar University: Prof. Dr. Jain / Prof. Dr. Singh)
INVITE - International Networking for Virtually Improved Teacher Education: https://www.ph-ludwigsburg.de/international/programme/daad/invite
Diversity Education and Resilience (Dr. Ambedkar University: Prof. Dr. Singh)
COMED: Community Education in Diverse Contexts (Prof. Dr. Anselm Böhmer / York University: Prof. Dr. Don Dippo / Prof. Dr. Alice Pitt).
Vorurteilsbewusste Erziehung und Bildung im Kontext religiöser Vielfalt (Universität Tübingen: Prof. Dr. Amos / M.A. Nathalie Lichy)
Inklusion und Religionspädagogik (PH Ludwigsburg: Elke Theurer-Vogt)
Interreligiöses Begegnungslernen (RWTH Aachen: Dr. Christian Ratzke)
Interkulturelle und interreligiöse Interaktionsqualität (IIIQ)
Religionssensible Bildung in Kindertageseinrichtungen (Erzdiözese Freiburg: Dr. Judith Weber)
"5to8-media" Medienbildung im Kindergarten und in der Grundschule (Universität Tübingen: Prof. Dr. Matthias Gronover) uni-tuebingen.de/fakultaeten/katholisch-theologische-fakultaet/lehrstuehle/katholisches-institut-fuer-berufsorientierte-religionspaedagogik-kibor/forschung/projekte/5-to-8-media/